گردهمایی و اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی اهواز  برگزار شد

خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های عمومی و تخصصی اهوازی در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی از مرکز خادمیاری آستان قدس رضوی حضرت رضا علیه‌السلام در چهارشنبه امام رضایی گرد هم آمدند.

این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه مورخ ۱۸ آبان ماه در محل مسجد جوادالائمه علیه‌السلام اهواز برگزار گردید، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، مداحی و قرائت زیارت امین الله توسط خادمیاران آستان قدس رضوی آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علینژاد، مسئول دفتر خدمت رضوی استان خوزستان، ادامه یافت.

مسئول دفتر خدمت رضوی استان خوزستان ضمن اشاره به وقایع اخیر، به سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیرامون جنگ ترکیبی و جنگ روایات پرداخته و بر لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در راستای بصیرت افزایی و رفع ابهام برای افراد جامعه و تبیین بموقع و بهنگام تأکید کرد.

او می گوید: نقش خادمان حضرت رضا علیه‌السلام را در این خصوص بسیار مهم و مؤثر توصیف نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علینژاد گفت: هر کدام از کانون‌های عمومی و تخصصی باید پرچمی باشند، برای انقلاب اسلامی ایران.

 حجت‌الاسلام والمسلمین دانیال اریکه مسئول دبیرخانه کانون‌های رضوی استان خوزستان گفت: این گردهمایی به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت.

او با اشاره به این امر که گردهمایی‌های ماهیانه یک برنامه بصیرتی معرفتی می‌باشد، می گوید: شرکت در این برنامه جزء گزارشات خدمتی خادمیاران و یاوران رضوی محسوب خواهد شد.

مسئول دبیرخانه رضوی در خوزستان گفت: کلیه اقدامات و خدمات خادمیاران و یاوران آستان قدس رضوی، می‌بایست با هماهنگی مسئولین کانون‌ها صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.